.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير از بازنشستگان بانک توسعه تعاون

شمال نیوز: طي مراسمي با حضور مدير عامل بانک توسعه تعاون به بازنشستگان اين بانک لوح تقدير و سپاس اهدا شد.

به گزارش شمال نیوز، ماشاالله عظيمي رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک توسعه تعاون پيش از اهداي لوح تقدير ضمن قدرداني از زحمات اثرگذار آنها در طول خدمت، در اين رابطه اظهار داشت: همواره بايد از تدبير، عقل و انديشه به عنوان بخش مهم نرم افزاري انسان چه در طول خدمت کاري و چه پس از اتمام خدمت رسمي با هدف رشد و تعالي محيط کار و زندگي شخصي استفاده مطلوب به عمل آورد.

وي افزود: به کار بستن تجارب ارزشمند و مفيد در جهت توسعه و تقويت اهداف سازمان سبب گشايش قابل توجهي در تحقق به هنگام برنامه هاي مورد نظر خواهد شد.

عظيمي آموزش پذيري انسان درطول عمررا به عنوان يک فرصت بالقوه در طول زندگي قلمداد کرد و در اين خصوص اضافه کرد: توجه ويژه به امر آموزش و بهره برداري مناسب از فرصت هاي آموزشي تغييرات ملموسي را به لحاظ کمي و کيفي در زندگي جاري انسان در بر خواهد داشت که ثمرات آن پس از گذشت 30 سال خدمت مفيد در ادامه حيات بشر بسيار قابل استفاده مي باشد.

وي ادامه داد: چه بسا منشأ بسياري از دستاوردها و موفقيت هاي سازماني مرهون بهره گيري مطلوب از تجارب ارزشمند و مفيد گذشته مي باشد. مدير عامل بانک توسعه تعاون سپس در پايان مراسم پس از اهداي لوح سپاس و تجليل از خدمات اثرگذار بازنشستگان پاسخگوي برخي از پرسش هاي مطروحه از سوي حاضران شد.

گفتني است پرويز احمدي، سعيد اشتري، علي زينعلي، سيد نظام  حسيني، اسماعيل سروش، محمد عمراني، منوچهر سلطانپرست، فرامرز عليخان، حيدر جعفريار، سيامک قبله و محمود محمدنژاد به عنوان بازنشستگان اخير بانک توسعه تعاون در اين مراسم حضور داشتند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.